tisdag 3 mars 2009

Sorry, Maria!

Var uppe en sväng på jobbet idag för att fika, visa upp Simon och bara njuta av att jag är föräldraledig. Fick då tipset från min eminenta kollega Maria (som har skrivit en bok om korv och kan prata precis som Tabita och Gulletussan) att uppdatera bloggen som en rättrogen beende muslim (fem gånger om dagen, that is) för att få läsare.

Jag är ledsen, Maria, men jag kan redan nu säga att det kommer skita sig. Dels för att andra saker påkallar min uppmärksamhet, dels för att jag av hävd är en tjötröv och skriver alldeles för långt när jag väl skriver, så jag kommer helt enkelt inte ha ork till att skriva flera gånger på en dag. Men jag ska bli bättre på att uppdatera! Ska vi säga en gång om dagen i alla fall?

3 kommentarer:

  1. Vi läser med glädje varje dag, ialla fall nästan, men jag är inte helt vän med Google, när jag ska skriva kommentar, så ibland ger jag upp. Hälsar mamma

    SvaraRadera
  2. Hon var på mig också! Ska väl försöka bättre mej också. Kortare och fler alltså, det är det som är ordern?

    SvaraRadera
  3. Japp. Fast nu har jag suttit och skrattat läppen av mig i en timme åt Tidningen Varför och insett att så bra blir jag aldrig ändå.

    SvaraRadera